Monday 12 February 2018 |

COVER BUKU

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua..Post kali ini saya ingin berkongsi pengalaman untuk menghasilkan sebuah cover buku menggunakan aplikasi Adobe Phothoshop..Sejujurnya ini merupakan pengalaman pertama saya menggunakan aplikasi ini dan hasilnya inshaaAllah bagi saya sangat memuaskan..Percayalah, dengan menggunakan aplikasi ini kita dapat menghasilkan satu karya yang menarik dan pelbagai terutamanya dalam proses mengedit gambar..Menghasilkan cover buku adalah salah satu daripada tugasan saya untuk subjek sains komputer..Jadi, saya berharap anda semua dapat memberikan komen-komen yang positif supaya saya dapat mempertingkatkan lagi kreativiti dalam menghasilkan karya..okayyyyyyyyy!!!!! semoga terpukau..hihi

πŸ’˜πŸ’˜πŸ’˜πŸ’˜πŸ’˜πŸ’˜πŸ’˜πŸ’˜πŸ’˜πŸ’˜πŸ’˜πŸ’˜πŸ’˜πŸ’˜πŸ’˜πŸ’˜πŸ’˜πŸ’˜πŸ’˜πŸ’˜πŸ’˜πŸ’˜πŸ’˜πŸ’˜πŸ’˜πŸ’˜πŸ’˜πŸ’˜


0 comments:

Post a Comment